فروش عمده روبالشتی ترمه نانو در بازار

از دیرباز در فرهنگ ایرانیان از بالشت استفاده می شد. در حال حاضر نیز سنت و مدرنیته، هنرمندان را بر آن داشته که روبالشتی هایی که هم سنت را حفظ میکند، هم زیبایی دوچندانی به منزل می­دهد به بازار عرضه کنند. یکی از انها روبالشتی ترمه نانو می باشد که توسط سایت ها و مغازه داران این حرفه به فروش می­رسد . مجموعه نفیس هم برای سهولت کار مشتریان، از طریق آنلاین این محصول شیک را به فروش می رساند.

انواع رو بالشتی های موجود در بازار

روبالشتی ها در انواع جنس ها و رنگ های متنوع، توسط فروشگاه ها و سایت های مختلف به فرو می­ رسد. رو بالشتی های ترمه یکی از انواع این محصول می باشد.

چرا روبالشتی ترمه و چرا نانو را انتخاب کنیم؟

ترمه یکی از پارچه های با قدمت زیاد به حساب می آید که از دیرباز در ایران مورد استفاده قرار می­گرفت. روبالشتی های ترمه، ادغام سنت  و مدرنیته محسوب می­شود که مورد پسند و استقبال عموم مردم  قرار می گیرد. مسلما زیبایی اتاق ها با رو بالشتی های ترمه دوچندان می­شود و اگر نانو هم باشد که  طرفداران بیشتری پیدا خواهد کرد. در این راستا مجموعه نفیس به عرضه رو بالشتی ترمه نانو پرداخته است تا کار خرید  مشتریان آسان تر شود.

روبالشتی ترمه

نحوه خرید رو بالشتی های ترمه

شما می­توانید با مراجعه به فروشگاه ها یا مراکز پخش رو بالشتی، اقدام به خرید این محصول نمایید.

راه دیگر خرید رو بالشتی ترمه، مراجعه به سایت ها و به صورت غیر حضوری می­باشد.

اگر راه دوم را انتخاب کرده اید، با مشاور فروش مجموعه در تماس باشید و طرح و جنس مورد نظرتان را جویا شوید.

نحوه خرید رو
بالشتی های ترمه

قیمت عمده و خرد روبالشتی ترمه

خرید و فروش در بازار رو بالشتی ترمه نیز مانند کالاهای دیگر به دو صورت انجام می­شود: خرد و عمده.

مسلما خریداران عمده مغازه داران و پخش کنندگان این صنف خواهند بود و در نتیجه قیمت نهایی کمتر محاسبه خواهد شد. مشتریان خرد هم برای تزیین بیشتر منزلشان روبالشتی ترمه نانو را سفارش می­دهند و کمی قیمت با سفارش عمده تفاوت خواهد داشت. برای اطلاع از قیمت آن با ما در ارتباط باشید.

در هر صورت مجموعه نفیس آماده پذیرش سفارش هم برای مشتریان خرد و هم عمده می باشد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما